söndag 22 september 2013

Söndagsfrulle

Har just ätit färdigt en lång söndagsfrukost och sett ett spännande avsnitt av Stargate Atlantis. Jag gjorde nästan en hel kanna te och är inne på den sista koppen. Grannhusets ena kattägare är ute och går med sin söta katt i koppel. Just FYI.

Jag kunde inte sova igår kväll, och senast jag tittade på klockan var den halv fyra. Man skulle ju inte kunna tro att kroppen visste att det var lördag och att det var dags att vara vaken länge. Men tydligen.. Söndag är oftast en sova-länge-dag för mig men jag vaknade 8.30 av mig själv, så det var bara att stiga upp och gå ut med hunden då. Jag drömde en hel massa mardrömmar om tänder som faller ut och barn som faller och mosas. Helt sjukt.

Nu känner jag att det här inlägget blir jätteslött. Jag känner mig också väldigt slö.
Idag ska jag och mamma bege oss till Köklot för att leta katt, och frosta ur frysen. Katten ska till mommos om vi hittar den, så hoppas den kommer fram.

Jag kom på en idé på fredagskvällen att jag ska börja skriva korta dagliga inlägg på norska för att öva. Som tur har man ju en viss nära vän som är norska så kanske man får en liten input då och då :)

Nu ska jag slöa vidare en stund.

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar