lördag 14 juni 2014

Bröllopslördag

Dricker mitt morgonkaffe och sitter med kokosolja i håret. Mitt hår var så torrt så det knastrade så oljan sögs upp på ett ögonblick. Hunden ska ut men hon ligger och slöar på golvet så värst bråttom verkar hon inte ha!

Idag blir det bröllop och fest! Vi ska sjunga två sånger i kyrkan och fyra sånger på festen så känner mig nervös nu. Får se om jag hittar något lugnande att ta in. Misstänker även att jag kan få migrän efter en lång dag av spänningar så får ta med migränmedicin och hoppas det inte slår ut som på möhippan. Blir väl extra rolig ikväll om jag tar alkohol till, så tror jag tar det någorlunda lugnt med det ikväll. Inga vodkashottar med andra ord!

Hoppas blåsten lugnar i sig så man inte behöver fundera på om frisyren rufsar till sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar