fredag 11 oktober 2013

Magen som Gud glömde

Det här inlägget skrev jag från min telefon 3.10.2013. Av någon anledning hade det inte publicerats, så jag gör det nu!

Jag ligger i sängen och ska försöka sova medan magen ännu en natt gör uppror. Jag vaknade igår natt 3-tiden, efter att ha kastat mig runt i sängen, och mådde så otroligt dåligt. Det brände och sved i magen och jag sprang upp flera gånger. 5 -tiden kastade jag upp och jag måste säga att pH-värdet kändes som det skulle ha varit på minussidan..

Idag var jag till sjukhuset på öronkoll och vi bestämde att jag skulle gå igenom en ballongutvidgning av trumpetgången. Jag tog blodprov och så fick jag tid till magnetröntgen i november. Han sa att det inte är något mirakelingrepp men jag hoppas att det skulle vara ett bättre alternativ till tuben i trumhinnan som jag har haft i många herrans år.

Det var nog sjuka dagen idag. Två orsaker till värk i magen och ett sjukhusbesök Får se hur jag överlever natten. Kiselgelen intagen och pepcid och miranax.

Blä
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar