måndag 16 december 2013

Slutspurt

Nu är det sista skolveckan före jul. Jag har inga fler föreläsningar men hemtenter ska ju skrivas. Jag har suttit flera timmar nu med en uppgift och jag måste säga att det var tur att jag fick förnyat mina lån som gick ut idag för min hjärna är inte så medgörlig idag, trots tre koppar kaffe.

Det här mörka vädret är verkligen pest. Fastän jag äter d-vitamin i relativt stora mängder känner jag mig ändå trött. Jag vill inte veta hur trött och hängig jag skulle vara om jag inte åt d-vitamin.

Nu har jag myst en stund med både hunden och katten i famnen. Eller, ja, katten låg på hunden.
Jag får väl ta nya tag nu då och läsa vidare i min bok om kriminallitteratur.

Fast först tror jag att jag får uppdatera mig med det senaste avsnittet av Once upon a time.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar